Παραστάσεις

Είδαμε: «Τελευταία στοιχήματα» στο Underground: Χορεύοντας μέχρι εξαντλήσεως!
Η σκηνή του Underground φιλοξενεί αυτή τη φορά ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα της αμερικανικής ιστορίας: το Κραχ. Εδώ όμως δεν ακούς λέξεις όπως Ύφεση ή Κεφάλαιο, όχι άμεσα τουλάχιστον. Εδώ χορεύεις. Μέχρι εξαντλήσεως.
Σχετικά άρθρα με λέξη κλειδί:
Είδαμε: «Ο φόβος τρώει τα σωθικά» στο Θέατρο Τέχνης. «Η αγάπη, η κοινωνία και η μοναξιά»!
Η βαθύτερη ανάγκη της αγάπης και της επικοινωνίας, η κοινωνική υποκρισία και τα απλά καθημερινά κοινωνικά φαινόμενα, γίνονται το επίκεντρο του σημαντικού έργου του Γερμανού κινηματογραφιστή, το οποίο βρίσκει τα κατάλληλα χέρια για να παρουσιαστεί θεατρικά για πρώτη φορά στην χώρα μας.
Είδαμε: «Δον Ζουάν» στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. «Δυνατοί πρωταγωνιστές σε μια αδύναμη παράσταση» !
Τον Δον Ζουάν αξίζει να τον δει κανείς για το εξαιρετικό πρωταγωνιστικό δίδυμο Φραγκούλη – Περλέγκα. Για την ωραία ποιητική μετάφραση του Δημητριάδη – όση ακούσαμε – και για την κάποιες ενδιαφέρουσες στιγμές. Κατά τα άλλα είναι μια παράσταση αργή, κουραστική και πολύ φοβάμαι κενή περιεχομένου!
Σχετικά άρθρα με λέξη κλειδί:
Είδαμε: «Τι απέγινε η Μπέημπι Τζέην» στο θέατρο Σφενδόνη. Ακροβασία στο κενό.
Δύο σημαντικές προσωπικότητες του ελληνικού θεάτρου, δύο ηθοποιοί στα όρια του υπερθετικού, με διαφορετικές αφετηρίες, πορείες και συνέχειες θα συναντηθούν για πρώτη φορά επί σκηνής. Χωρίς αμφιβολία αυτό είναι το κλου. Η Ρούλα Πατεράκη και η Ρένη Πιττακή θα υποδυθούν τους ρόλους των Μπέτι Ντέιβις και Τζόαν Κρόφορντ αντίστοιχα στη…
Είδαμε: Μαρινέλλα – Ζαχαράτος στο Παλλάς. Καθρεφτίζοντας τις λάμψεις τους!
Η μεγάλη στραφταλιζέ αυλαία του Παλλάς ανοίγει αργά και στην θέση της αποκαλύπτεται μια νέα μικρότερη αυλαία που ανοίγει επίσης. Στο βάθος αποκαλύπτεται μια λευκή σκάλα στη μέση της οποίας βρίσκονται δυο λαμπερές υπάρξεις. Είναι η Μαρινέλλα και ο Τάκης Ζαχαράτος.
Είδαμε: "Φαύστα" του Μποστ στο θέατρο Προσκήνιο. Πειραματιζόμενοι στο αμείλικτο!
Η Μάρθα Φριντζήλα στον ρόλο της ως σκηνοθέτιδα, αλλά και ως μουσικός, έχει δείξει ότι αγαπά τους πειραματισμούς. Αν σκεφτεί κανείς ότι έχει διασκευάσει το «Εγώ δεν πάω Μέγαρο, θα μείνω με τον Παίδαρο» σαν ορατόριο, μπορεί εύκολα να καταλάβει τη ροπή της στην εξερεύνηση των ειδών και τη σκηνική…
Είδαμε: Mamma Mia στο θέατρο Ακροπόλ. Λίγο από Σαντορίνη και κάτι από Broadway!
Σε αυτό το musical το κλου της υπόθεσης είναι η Δέσποινα Βανδή. Όλοι θέλουν να δουν πώς μια σταρ της πίστας θα μεταμορφωθεί σε έναν από τους πιο διάσημους ρόλους της διεθνούς σκηνής. Αυτόν της Donna. Μπορεί και η ίδια να το φανταζόταν, γι' αυτό και ήταν τόσο καλή. Καλύτερη…
Σχετικά άρθρα με λέξη κλειδί:
Είδαμε: «Η Δίκη του Κ» στο θέατρο Πόρτα. Ο Κάφκα είναι εδώ!
Είναι «καφκικές» οι εποχές που ζούμε. Έτσι λέει ο Θωμάς Μοσχόπουλος στο σκηνοθετικό του σημείωμα για την παράσταση η «Δίκη του Κ» στο θέατρο Πόρτα. Είναι δηλαδή κάπως σκοτεινές, ακαθόριστες και εν τέλει μπορεί να αποδειχθεί πως έχουν και πλάκα. Γιατί και το μαύρο χιούμορ είναι τελικά μια χοντρή πλάκα,…
Σχετικά άρθρα με λέξη κλειδί:
Σελίδα 1 από 20