Παραστάσεις

Είδαμε: Ο Βαπτιστικός, στο Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια

27

Φέτος τις γιορτές, παρακολουθήσαμε τον «Βαπτιστικό» του Θεόφραστου Σακελλαρίδη, την πιο δημοφιλή ελληνική οπερέτα, που αγαπήθηκε από γενιές και γενιές Ελλήνων για την υπέροχη μουσική της και την ξεκαρδιστική της υπόθεση.

Όλα ξεκινούν, την ημέρα που το ζεύγος Ζαχαρούλη γιορτάζει, την επέτειο του. Ένας στρατιώτης παρουσιάζεται εκείνη τη μέρα σπίτι τους και αυτοσυστήνεται ως Κορτάσης, βαπιστικός της Βιβίκας Ζαχαρούλη. Η Βιβίκα ενθουσιάζεται αρχικά, αλλά αργότερα θα μάθει πως ο επισκέπτης δεν είναι πραγματικά αυτός που λέει ότι είναι.

Στη συνέχεια, μπαίνουν στην ιστορία η Κική, παλιά φίλη της Βιβίκας και γυναίκα του Χαρμίδη και ο Συνταγματάρχης και θείος της Βιβίκας.

Ένα εξαιρετικό μπέρδεμα εκτυλίσσεται στη σκηνή. Πώς να χωρέσουν τόσες παρεξηγήσεις, απαγορευμένοι έρωτες και εκπλήξεις σε μια μέρα;

Και τελικά ποιος είναι ο πραγματικός Κορτάσης; Ο Θανάσης Τσαλταμπάσης, θα διαλευκάνει την υπόθεση στο τέλος.

Βαλς, πόλκες, τανγκό, μαζούρκες και πολύ αγαπημένες μελωδίες με άρωμα ελληνικό συνθέτουν έναν πολύχρωμο μουσικό κόσμο που συνοδεύει την πλούσια σε χορό και τραγούδι παράσταση.
Στη σκηνή, ανεβαίνει μία «ορχήστρα τσιγγάνων» για να διασκεδάσει τους προσκεκλημένους του Ζαχαρούλη. Ντυμένοι με ιδιαίτερα κοστούμια, μέσω του συγχρονισμού τους, των χορευτικών τους κινήσεων, των μορφασμών και των τραγουδιών τους, εντυπωσιάζουν το κοινό και το κρατάνε σε εγρήγορση χωρίς να χάνεται η πλοκή.

Τα περίτεχνα σκηνικά και ο φιλόξενος φωτισμός, σε συνδυασμό με την εξαιρετική και απολαυστική Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων, δημιουργούν ένα ζεστό κλίμα που χαρίζει θετική ενέργεια και χαμόγελα. Άξιος θαυμασμού ήταν ο συνδυασμός ηθοποιίας, τραγουδιού και χορού των καλλιτεχνών. Η Άννα Στυλιανάκη στον ρόλο της Βιβίκας, η Μαρισία Παπαλεξίου στον ρόλο της Κικής, ο Δημήτρης Πακσόγλου ως Χαρμίδης, ο Χάρης Ανδριανός ως Ζαχαρούλης και ο Τάσης Χριστογιαννόπουλος ως Συνταγματάρχης έχουν μια εξαιρετική χημεία στη σκηνή και μας προσφέρουν στιγμές γέλιου.

Στο Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια, ο Γιώργος Πέτρου σκηνοθετεί και διευθύνει τη Συμφωνική Ορχήστρα και τη Χορωδία Δήμου Αθηναίων. Μαζί του, ένα επιτελείο σπουδαίων λυρικών τραγουδιστών και ηθοποιών, ζωντανεύει το αριστούργημα του Σακελλαρίδη, σε μια διαχρονική παραγωγή που συνδυάζει τη σύγχρονη αισθητική με στοιχεία Art déco της ελληνικής Belle Époque. «O Βαπτιστικός», που σύμφωνα με τον ίδιο τον δημιουργό του «μυρίζει Ελλάδα», παρουσιάζεται στην αυθεντική εκδοχή της ιστορικής πρεμιέρας του 1918, σε ενορχήστρωση του ίδιου του συνθέτη, που φέρνει το έργο κοντά στους ήχους των J. Offenbach, F. Lehár και J. Strauss II.

O «Βαπτιστικός» του Θεόφραστου Σακελλαρίδη αποτελεί ύμνο στον ελληνικό πολιτισμό των αρχών του εικοστού αιώνα, ένα καλογραμμένο «διαμάντι» που όποιος είχε την τύχη να παρακολουθήσει φέτος τις γιορτές έφυγε με τις καλύτερες εντυπώσεις. Τρεις ώρες πραγματικής τέχνης, μέσα από τις ικανότητες συντελεστών που φάνηκε πως αγάπησαν και οι ίδιοι την παράσταση.

Info:

Ο Βαπτιστικός
του Θεόφραστου Σακελλαρίδη

από την Συμφωνική Ορχήστρα & Χορωδία Δήμου Αθηναίων

Στο Ολύμπια Δημοτικό Μουσικό Θέατρο Μαρία Κάλλας

16, 17, 20, 21, 22, 28, 29, 30 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ► 20:00
18 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ► 18:30

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση φωτογραφιών, video & κειμένων για αναδημοσίευση χωρίς την άδεια μας ή/και αναφορά του musicity.gr και του συντάκτη / φωτογράφου ως πηγή.

Σχετικά Άρθρα

Άρθρα στο αρχείο

Αθήνα… και πάλι Αθήνα, μουσικοθεατρική παράσταση στο Θέατρο Ολύμπια | Απόκριες 2024

Αθήνα… και πάλι Αθήναμουσικοθεατρική παράσταση σε κείμενο – σκηνοθεσία Γιώργου Βασιλειάδη Στο...

Άρθρα στο αρχείο

La Veronal Somona | Κύκλος Viva Espania στο Θέατρο Ολύμπια

La Veronal Somona Κύκλος Viva EspaniaΣτο Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια “Μαρία Κάλλας” Τρίτη...

Άρθρα στο αρχείο

Tango Greco στο Θέατρο Ολύμπια

Tango GrecoΣτο Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια “Μαρία Κάλλας” Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2024 Η...

Άρθρα στο αρχείο

O Βασίλης Προδρόμου και ο Νίκος Πλιός στο Θέατρο Ολύμπια

O Βασίλης Προδρόμου και ο Νίκος ΠλιόςΣτο Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια “Μαρία Κάλλας”...